Przydatne informacje dla studentów
Centrum Obsługi Studenta
Centrum Obsługi Studenta (COS)
COS jest jednostką UKEN, która odpowiada za obsługę administracyjną studentów i absolwentów oraz prowadzenie dokumentacji związanej z przebiegiem studiów.
Wszystkie podania, wnioski i prośby (także te kierowane do Dyrekcji Instytutów) studenci składają w COS do osoby odpowiadającej za obsługę kierunków „Cyberbezpieczeństwo” (studia I stopnia) oraz „Informatyka” (studia I i II stopnia).
Dane kontaktowe:
mgr Anna Kowalska
pok. 145
telefon: 12 6626411
e-mail: anna.kowalska@uken.krakow.pl
W przypadku korespondencji e-mail należy umieścić w tytule kierunek (specjalność), rok studiów, stopień studiów i formę studiów.
Kontakt z COS powinien być kierowany ze studenckich adresów e-mailowych (adres wg wzoru imie.nazwisko@student.uken.krakow.pl lub imie.nazwisko@student.up.krakow.pl). Zaleca się, aby wszystkie bieżące sprawy załatwiane były drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Możliwa jest osobista wizyta w budynku Uczelni (pok. 145) w godzinach 10.00 – 13.00 (poniedziałek-czwartek) lub 11:00-15:00 (piątek) – zalecany jest wówczas wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy.
W Centrum Obsługi Studenta można m.in.:
- otrzymać zaświadczenie o statusie studenta,
- zgłosić zmiany dotyczące danych osobowych,
- złożyć wniosek o duplikat lub wymianę legitymacji studenckiej,
- otrzymać wykaz średnich ocen m.in. dla celów socjalnych,
- złożyć podanie o: przedłużenie sesji, indywidualną organizację studiów (IOS), egzamin komisyjny, zmianę trybu studiów, wpis warunkowy, powtarzanie semestru/roku, zmianę promotora, urlop,
- uzyskać informację o decyzji podjętej przez Dyrektora Instytutu w przypadku złożenia podania,
- uzyskać informacje dotyczące procedury postępowania w sprawach związanych z realizacją wznowień studiów oraz przeniesień z innych Uczelni,
- zarejestrować pracę dyplomową (poprzez elektroniczny system „Dyplomowanie”),
- odebrać dyplom i suplement.
Wzory podań znajdują się na stronie internetowej: https://cos.uken.krakow.pl/wzory-drukow/
W przypadku rezygnacji ze studiów student zobowiązany jest do złożenia rezygnacji w formie pisemnej do COS.
Zaleca się, aby Studenci studiów niestacjonarnych, złożyli rezygnację w formie pisemnej,
przed upływem terminu płatności raty. Wówczas naliczana jest opłata za studia proporcjonalnie do ilości zrealizowanych zajęć do daty rezygnacji.
Inne ważne informacje Centrum Obsługi Studenta:
Przeniesienie na inny kierunek
Instytut Bezpieczeństwa i Informatyki
Szczegóły dotyczące procesu studiowania na kierunkach Cyberbezpieczeństwo i Informatyka:
Harmonogramy zajęć dla bieżących roczników + Informacje o opiekunach i starostach lat
Egzaminy inżynierskie i magisterskie
Skład Instytutowej Rady Samorządu Studentów
System rozwiązywania konfliktów
Ścieżki załatwiania spraw:
Student komunikując się na poziomie Instytutu, zwraca się:
- W pierwszej kolejności do Starosty Roku.
- Kiedy nie uzyska odpowiedzi/rozwiązania, kontaktuje się z Opiekunem Roku.
- W sytuacjach, gdy Student nie uzyska informacji związanych z procesem studiowania w/w drogami, możliwa jest komunikacja na poziomie Instytutu Bezpieczeństwa i Informatyki przez instytutową skrzynkę pocztową (ii@uken.krakow.pl), wyłącznie z domen „student.uken.krakow.pl” i „student.up.krakow.pl”.
Instytut Bezpieczeństwa i Informatyki – Cyberbezpieczeństwo | Informatyka