Przejdź do menu Przejdź do treści

Przydatne informacje dla studentów

Centrum Obsługi Studenta

Centrum Obsługi Studenta (COS)

COS jest jednostką UKEN, która odpowiada za obsługę administracyjną studentów i absolwentów oraz prowadzenie dokumentacji związanej z przebiegiem studiów.
Wszystkie podania, wnioski i prośby (także te kierowane do Dyrekcji Instytutów) studenci składają w COS do osoby odpowiadającej za obsługę kierunków „Cyberbezpieczeństwo” (studia I stopnia) oraz „Informatyka” (studia I i II stopnia).

Dane kontaktowe:
mgr Anna Kowalska
pok. 145
telefon: 12 6626411
e-mail: anna.kowalska@uken.krakow.pl

W przypadku korespondencji e-mail należy umieścić w tytule kierunek (specjalność), rok studiów, stopień studiów i formę studiów.

Kontakt z COS powinien być kierowany ze studenckich adresów e-mailowych (adres wg wzoru imie.nazwisko@student.uken.krakow.pl lub imie.nazwisko@student.up.krakow.pl). Zaleca się, aby wszystkie bieżące sprawy załatwiane były drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Możliwa jest osobista wizyta w budynku Uczelni (pok. 145) w godzinach 10.00 – 13.00 (poniedziałek-czwartek) lub 11:00-15:00 (piątek) – zalecany jest wówczas wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy.

W Centrum Obsługi Studenta można m.in.:

  • otrzymać zaświadczenie o statusie studenta,
  • zgłosić zmiany dotyczące danych osobowych,
  • złożyć wniosek o duplikat lub wymianę legitymacji studenckiej,
  • otrzymać wykaz średnich ocen m.in. dla celów socjalnych,
  • złożyć podanie o: przedłużenie sesji, indywidualną organizację studiów (IOS), egzamin komisyjny, zmianę trybu studiów, wpis warunkowy, powtarzanie semestru/roku, zmianę promotora, urlop,
  • uzyskać informację o decyzji podjętej przez Dyrektora Instytutu w przypadku złożenia podania,
  • uzyskać informacje dotyczące procedury postępowania w sprawach związanych z realizacją wznowień studiów oraz przeniesień z innych Uczelni,
  • zarejestrować pracę dyplomową (poprzez elektroniczny system „Dyplomowanie”),
  • odebrać dyplom i suplement.

Wzory podań znajdują się na stronie internetowej: https://cos.uken.krakow.pl/wzory-drukow/

W przypadku rezygnacji ze studiów student zobowiązany jest do złożenia rezygnacji w formie pisemnej do COS.

Zaleca się, aby Studenci studiów niestacjonarnych, złożyli rezygnację w formie pisemnej,
przed upływem terminu płatności raty. Wówczas naliczana jest opłata za studia proporcjonalnie do ilości zrealizowanych zajęć do daty rezygnacji.

Inne ważne informacje Centrum Obsługi Studenta:

Przeniesienie z innej Uczelni

Przeniesienie na inny kierunek

Indywidualna organizacja studiów

Wznowienie studiów

Urlop od zajęć

Wpis warunkowy

Powtarzanie semestru/roku

Przedłużenie sesji

Instytut Bezpieczeństwa i Informatyki

Szczegóły dotyczące procesu studiowania na kierunkach Cyberbezpieczeństwo i Informatyka:

Harmonogramy zajęć dla bieżących roczników + Informacje o opiekunach i starostach lat

Praktyki zawodowe

Egzaminy inżynierskie i magisterskie

Skład Instytutowej Rady Samorządu Studentów

System rozwiązywania konfliktów

Ścieżki załatwiania spraw:

Student komunikując się na poziomie Instytutu, zwraca się:

  1. W pierwszej kolejności do Starosty Roku.
  2. Kiedy nie uzyska odpowiedzi/rozwiązania, kontaktuje się z Opiekunem Roku.
  3. W sytuacjach, gdy Student nie uzyska informacji związanych z procesem studiowania w/w drogami, możliwa jest komunikacja na poziomie Instytutu Bezpieczeństwa i Informatyki przez instytutową skrzynkę pocztową (ii@uken.krakow.pl), wyłącznie z domen „student.uken.krakow.pl” i „student.up.krakow.pl”.