Jakość kształcenia
- System jakości kształcenia
- Dokumenty dotyczące jakości kształcenia
- Losy absolwentów informatyki
- Wyniki ankiet
Wewnętrzną strukturę zapewniania jakości kształcenia Uczelni tworzą:
Prorektor ds. Kształcenia, pełnomocnik Rektora ds. Jakości Kształcenia,
Senacka Komisja ds. Jakości Kształcenia,
Koordynatorzy ds. Jakości Kształcenia,
Wydziałowe Zespoły ds. Jakości Kształcenia,
Kierunkowe Zespoły ds. Jakości Kształcenia.
Na poziomie Instytutu jakość kształcenia zapewniają:
Koordynatorzy ds. Jakości Kształcenia
Zgodnie z Zarządzeniem Koordynatorzy:są wyznaczani przez kierowników jednostek naukowo-dydaktycznych,a powoływani przez Prorektora ds. Kształcenia;
wchodzą z urzędu w skład Wydziałowego Zespołu ds. Jakości Kształcenia oraz Kierunkowego Zespołu ds. Jakości Kształcenia;
powoływani są dla każdego kierunku;
są odpowiedzialni za pracę związaną z zadaniami dotyczącymi przede wszystkim: przygotowania kierunkowych efektów kształcenia, kontroli programów i planów studiów.
Kierunkowe Zespoły ds. Jakości Kształcenia
Zespoły powoływane są przez kierowników jednostek naukowo-dydaktycznych, które realizują kierunki studiów i dla każdego kierunku powoływany jest jeden Zespół;
w skład Zespołu wchodzą:
Przewodniczący, którym jest kierownik jednostki naukowo-dydaktycznej lub osoba wyznaczona w tym celu;
Koordynator ds. Jakości Kształcenia dla danego kierunku;
Nauczyciel akademicki, co najmniej jeden, wchodzący w skład minimum kadrowego, dla którego uczelnia jest podstawowym miejscem pracy;
Zadania Kierunkowego Zespołu ds. Jakości Kształcenia:
działania na rzecz zapewnienia i doskonalenia jakości kształcenia na danym kierunku, w tym przygotowanie raportu pod koniec danego cyklu studiów
przygotowanie corocznego sprawozdania dotyczącego zapewnienia jakości kształcenia na danym kierunku i przedłożenia go Wydziałowemu Zespołowi ds. Jakości Kształcenia
organizowanie spotkań z opiekunami roczników, studentami, pracownikami, interesariuszami zewnętrznymi celem analizy planów i programów studiów, kart kursów, a spotkania te powinny być zorganizowane przynajmniej raz w toku studiów,
realizacja rozwiązań służących doskonaleniu jakości kształcenia na danym kierunku studiów.
Integralną częścią systemu zapewnienia jakości kształcenia są:
hospitacje nauczycieli akademickich;
ankietyzacja studentów i absolwentów;
ocena okresowa nauczycieli akademickich.
ZARZĄDZENIA REKTORA / PROREKTORA ds. KSZTAŁCENIA
2019
PDF Zarządzenie Z2019R033 Zarządzenie Rektora w sprawie: Regulaminu studiów
PDF Zarządzenie ZPr-2-2019001 Zarządzenie Prorektora w sprawie: formy przygotowania kierunkowych efektów uczenia się dla kierunków tworzonych w okresie przejściowym (tj. do 30 kwietnia 2019 r.)
2018
PDF Zarządzenie ZPr-2-2018004 Zarządzenie Prorektora w sprawie: zaleceń dotyczących konstruowania i zatwierdzania programów studiów rozpoczynających się w roku akademickim 2019/2020
2017
PDF Zarządzenie ZPr-2-2017003 Zarządzenie Prorektora w sprawie: zaleceń dotyczących konstruowania planów studiów i programów kształcenia od roku akademickiego 2017/2018
PDF Zarządzenie ZPr-2-2017002 Zarządzenie Prorektora w sprawie: w sprawie: organizacji studiów niestacjonarnych
PDF Zarządzenie ZPr-2-2017001 Zarządzenie Prorektora w sprawie: realizacji obowiązku odbywania przez studentów zajęć z wychowania fizycznego od roku akademickiego 2017/18
2016
PDF Zarządzenie ZPr-2-2016002 Zarządzenie Prorektora w sprawie: formy przygotowania kierunkowych efektów kształcenia zgodnie z Polską Ramą Kwalifikacji
2015
PDF Zarządzenie Z2015R019 Zarządzenie Rektora w sprawie: Regulaminu studiów
PDF Zarządzenie ZPr-2-2015003 Zarządzenie Prorektora w sprawie: organizowania ogólnego szkolenia studentów i doktorantów w zakresie bhp
PDF Zarządzenie Z2015R037 Zarządzenie Rektora w sprawie: zasad dokonywania okresowej oceny nauczycieli akademickich w Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
LOSY ZAWODOWE ABSOLWENTÓW KIERUNKU INFORMATYKA
Wykaz podmiotów (gospodarczych, sektora publicznego i innych),
w których pracują absolwenci kierunku Informatyka
PDF wykaz pracodawców
PROCEDURA BADANIA LOSÓW ZAWODOWYCH ABSOLWENTÓW UNIWERSYTETU PEDAGOGICZNEGO
Student po obronie wypełnia deklarację o udziale w badaniu losów absolwentów (zgadza się lub nie). Dostarcza ją do dziekanatu (od października 2019 do Instytutu) i po spełnieniu innych wymogów dostaje dyplom ukończenia UP.
Jeśli Student wyraził zgodę na udzial w badaniu, po roku od obrony dostaje na pocztą elektroniczną maila z prośbą o wypełnienie ankiety.
Prośba jest wysyłana trzy razy.
Na podstawie wypełnionych ankiet od 2018 roku Biuro Współpracy z Absolwentami opracowuje wyniki badań i przygotowuje raporty.
PDF Wyniki badań Absolwentów – rocznik 2018
PDF Wyniki badań Absolwentów – rocznik 2017
PDF Wyniki badań Absolwentów – rocznik 2016
PDF Wyniki badań Absolwentów – rocznik 2015
WYNIKI ANKIETY STUDENCKIEJ
2018/2019
PDF ANKIETA STUDENCKA OCENIAJĄCA PRACOWNIKÓW DYDAKTCZNYCH INSTYTUTU INFORMATYKI
WYNIKI ANKIETY ABSOLWENTA
2018/2019
PDF ANKIETA ABSOLWENTA 2018-2019
2017/2018
PDF ANKIETA ABSOLWENTA 2017-2018
WYNIKI ANKIETY PRAKTYKANTA
2018/2019
PDF ANKIETA PRAKTYKANTA – studia 1 st.
PDF ANKIETA PRAKTYKANTA – studia 2 st.
2017/2018
PDF ANKIETA PRAKTYKANTA – studia 1 st.
PDF ANKIETA PRAKTYKANTA – studia 2 st.
WYNIKI ANKIETY OPIEKUNA PRAKTYK STUDENCKICH
2018/2019
PDF ANKIETA OPIEKUNA PRAKTYKI 2018-2019
2017/2018
PDF ANKIETA OPIEKUNA PRAKTYKI 2017-2018
WYNIKI ANKIETY RZETELNOŚCI PROWADZENIA ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH
2017
PDF INFORMATYKA I rok (studia niestacjonarne 2016/2017)
PDF INFORMATYKA II rok (studia niestacjonarne 2016/2017)
PDF INFORMATYKA III rok (studia niestacjonarne 2016/2017)
PDF INFORMATYKA I rok SUM (studia niestacjonarne 2016/2017)