RADA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA
Skład Rady Jakości Kształcenia
dla kierunków Informatyka i Cyberbezpieczeństwo
- dr Beata Krzaczek (Przewodnicząca)
- dr inż. Magdalena Andrzejewska (Koordynator ds. kierunku Informatyka)
- dr hab. Serhii Semenov, prof. UKEN (Koordynator ds. kierunku Cyberbezpieczeństwo)
- dr Roman Czapla
- mgr Michał Frontczak
- prof. dr hab. inż. Mikołaj Karpiński
- dr inż. Magdalena Krupska-Klimczak, prof. UKEN
- mgr inż. Krystian Kurnik
- mgr Patryk Mazurek
- dr hab. inż. Mateusz Muchacki
- dr Emilia Musiał
- dr inż. Grzegorz Sokal
- student – Dawid Chawrona
Zadania Rady Jakości Kształcenia
określone w Zarządzeniu Nr R/Z.0201-100/2020
§ 10
Rada Jakości Kształcenia dla kierunku/kierunków (RJK)
- RJK podejmuje działania w celu zapewniania jakości kształcenia na kierunku
lub kierunkach studiów, opracowując i wdrażając w jednostce zgodny z zaleceniami
i rekomendacjami URdsJK wewnętrzny system zapewniania jakości kształcenia.
- RJK przestrzega zasad związanych:
1) z powiązaniem wewnętrznego systemu jakości z misją i strategią Uniwersytetu
Pedagogicznego w Krakowie, tradycją, doświadczeniami i dobrymi praktykami
w zakresie jakości kształcenia;
2) opracowuje i przestrzega zasad realizacji koncepcji kształcenia na danym
kierunku lub kierunkach studiów;
3) przestrzega zasad proporcjonalnego zaangażowania nauczycieli akademickich
w proces kształcenia, pracę naukową i organizacyjną powiązaną z właściwym
określeniem kompetencji;
4) przestrzega obowiązku cyklicznego przeglądu osiąganych efektów uczenia i na tej
podstawie doskonali jakość kształcenia;
5) współdziała z przedstawicielami otoczenia społecznego. - RJK, zgodnie z wytycznymi URdsJK, sporządza raporty:
1) wyników badań ankietowych dotyczących programu studiów, prowadzących,
i realizacji poszczególnych zajęć;
2) przeglądu programów studiów;
3) ewaluacji procesu kształcenia;
4) analizy systemu wsparcia dydaktycznego dla studentów, - RJK określa, na podstawie analizy SWOT, mocne i słabe strony oraz szanse
i zagrożenia w zakresie prowadzonego procesu kształcenia oraz przedstawia
dyrektorowi jednostki harmonogram działań naprawczych i doskonalących jakość
kształcenia.