Przejdź do menu Przejdź do treści

RADA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA

Skład Rady Jakości Kształcenia
dla kierunków Informatyka i Cyberbezpieczeństwo

  1. dr Beata Krzaczek (Przewodnicząca)
  2. dr inż. Magdalena Andrzejewska (Koordynator ds. kierunku Informatyka)
  3. dr hab. Serhii Semenov, prof. UKEN (Koordynator ds. kierunku Cyberbezpieczeństwo)
  4. dr Roman Czapla
  5. mgr Michał Frontczak
  6. prof. dr hab. inż. Mikołaj Karpiński
  7. dr inż. Magdalena Krupska-Klimczak, prof. UKEN
  8. mgr inż. Krystian Kurnik
  9. mgr Patryk Mazurek
  10. dr hab. inż. Mateusz Muchacki
  11. dr Emilia Musiał
  12. dr inż. Grzegorz Sokal
  13. student – Dawid Chawrona

Zadania Rady Jakości Kształcenia

określone w Zarządzeniu Nr R/Z.0201-100/2020

§ 10
Rada Jakości Kształcenia dla kierunku/kierunków (RJK)

  1. RJK podejmuje działania w celu zapewniania jakości kształcenia na kierunku
    lub kierunkach studiów, opracowując i wdrażając w jednostce zgodny z zaleceniami
    i rekomendacjami URdsJK wewnętrzny system zapewniania jakości kształcenia.
  1. RJK przestrzega zasad związanych:
    1) z powiązaniem wewnętrznego systemu jakości z misją i strategią Uniwersytetu
    Pedagogicznego w Krakowie, tradycją, doświadczeniami i dobrymi praktykami
    w zakresie jakości kształcenia;
    2) opracowuje i przestrzega zasad realizacji koncepcji kształcenia na danym
    kierunku lub kierunkach studiów;
    3) przestrzega zasad proporcjonalnego zaangażowania nauczycieli akademickich
    w proces kształcenia, pracę naukową i organizacyjną powiązaną z właściwym
    określeniem kompetencji;
    4) przestrzega obowiązku cyklicznego przeglądu osiąganych efektów uczenia i na tej
    podstawie doskonali jakość kształcenia;
    5) współdziała z przedstawicielami otoczenia społecznego.
  2. RJK, zgodnie z wytycznymi URdsJK, sporządza raporty:
    1) wyników badań ankietowych dotyczących programu studiów, prowadzących,
    i realizacji poszczególnych zajęć;
    2) przeglądu programów studiów;
    3) ewaluacji procesu kształcenia;
    4) analizy systemu wsparcia dydaktycznego dla studentów,
  3. RJK określa, na podstawie analizy SWOT, mocne i słabe strony oraz szanse
    i zagrożenia w zakresie prowadzonego procesu kształcenia oraz przedstawia
    dyrektorowi jednostki harmonogram działań naprawczych i doskonalących jakość
    kształcenia.